Takk for pengegaver til Ecuador

Daglig leder Sandra Pachard ønsker å takke alle for pengebidragene som ble samlet inn til barnehjemmet Hogar Maria Bordoni i Ecuador, under julefesten vår den 19. desember.

Heimvang barnehage har dette året bidratt til at andre barn også gleder seg til jul. Vi solgte produksjoner fra barna for å samle inn penger.

I år som hvert år samlet Heimvang barnehage inn penger til et sosialt prosjekt, nemlig barnehjemmet Hogar Maria Bordoni i Ecuador. I år fikk vi inn 1 500 kr som ble sendt for å støtte de som trenger det. Jeg legger ved kvitteringen fra i fjor og en stor takk fra barnehjemmet. Jeg skal samle inn flere penger denne uken fra foreldre som er interessert i å sende penger til barnehjemmet, fordi noen ikke hadde kontanter med seg på julefesten.

Tusen takk og godt nytt år!

Sandra