Ny grilltur med Trosteredet barehage

I dag besøkte vi våre venner i Trosteredet på deres egen boltreplass

For annen gang i år hadde vi et hyggelig grillselskap med våre gode naboer fra Jegerveien 4: Trosteredet barnehage. Denne gangen var det de som inviterte til gildet, og dermed to vi med oss alle barna oppover Slemdalsveien, gående og i vogn.

Langs veien fant vi noe trist. Synet at et dødt ekorn, antaktelig påkjørt, utløste endel spørsmål blandt barna. Er han død? Hvorfor det? Hvorfor det?

Men etter ekornet fortonet resten av veien seg som en drøm, og vel framme på Trosteredet koste barna seg med nye lekeapparater og stor plass. Når pølsene ble servert var det en stille og fredelig forsamling som nøt maten. Det var så rlig at det nesten var utrolig med så mange barn.

På vei hjem kunne vi spasere i strålende solskinn og barna synes turen hadde vært helt topp.

Flere bilder i fra turen ligger på intranettet, som er tilgjengelig for alle foreldre :)