Det våres i Heimvang barnehage

Det våres i Heimvang barnehage, og gruppa med de største barna dro i dag til bålplassen ved Gaustad og koste seg der.

Sola skinner endelig igjen og temperaturen tilsier at viterens bobejakke skal byttes ut med ei litt mer vårlig ei, for oss voksne. Barna kan også kle seg noe lettere og være mer mobile under dressen, som nå ikke er like tjukk som i vinter. De største barna våre bruker å gå på tur hver mandag, og siden været var så fint, var det ekstra gøy å både gå til plassen vår på Gaustad og å leke med alt naturen der borte har å by på.

Vi håper været holder seg  slik at de slik, og at det gradvis trekker mot sommer, slik at de kommende langturen våre til Vigelandsparken, Sognsvann og Hovedøya blir store suksesser :)