Velkommen til et nytt barnehageår

Barnehageåret 14/15 begynte i dag (mandag 4. august), og vi ønsker alle nye barn og foreldre velkommen til oss, mens alle "gamle" barn ønskes velkommen tilbake fra sommerferie.

Den første dagen er alle enige om at har vært rolig og fin. Ellve av de "gamle" barna har vært her og skapt en levende og fin barnehagedag. Vi har også hatt fire nye barn på tilvenning og ei som bare har vært innom på en kort hils/visitt. De nye barna virker å synes det er spennende med nye omgivelser.

Over sommeren har det også skjedd saker og ting i personalet. Vi har utvidet barnehagen, så 5 av 9 ansatte er nye av året. Siri, Martine og Line er nye pedagogiske ledere, mens Julia fra Bergen er ansatt som ny assistent. I tilegg ventes èn ny assisten klar i løpet av kort tid.

Dagen har bydd på forskjellig lekearenaer, da vi har variert mellom å være ute og inne. Mellom sovestunden har barna spist flunkende nytt brød til lunsj og kjøttkaker m/grønnsaker til 2. måltid.

Vi gleder oss til et nytt barnehageår, og håper den første dagen var en god pekepinn på hvordan året vil utarte seg forøvrig.