17. maifest i strålende solskinn

Hipp, hipp, hurra!

På onsdag feiret vi 17. mai i barnehagen i strålende solskinn. Med godt oppmøte fra foreldre og besteforeldre rundt omkring gikk barna i tog fra barnehagen, rundt parkeringsplassen og avsluttet inn i lekeplassen vår.

Barna hadde pyntet seg i flotte pendrakter med flagg og med sløyfer. Sammen med det flotte været la det grunnag for en perfekt 17. maistemning - noen dager før den store dagen.

Etter toget var det duket for klesklypeløp, ringspill og potetløp. Alle barna fikk på forhånd utdelt hvert sitt kort, der de fikk et kryss for hver fullførte aktivitet. Alle fylte kortet, og alle fikk en gullmedalje i premie.

Det ble servert pølser til mat og til dessert var det selvfølgelig is.

Vi takker alle for frammøte, og håper dere hadde en fin opplevelse. Flere bilder finnes på intranettet.