Velkommen Bendik!

Bendik Rolland Pettersen er nyansatt i Heimvang barnehage

Forrige mandag hadde Bendik sin første dag som ansatt i Heimvang barnehage. Han går rett inn og erstatter kameraten sin Andreas Reite som har lagt ut på reise til det fjerne Østen. Vi tok en kort prat med Bendik etter sine første dager i barnehagen.

Først og fremst, hvordan har starten vært?

Starten har vært veldig fin. Veldig gøy og lærerikt. Har vært mye nye inntrykk, men utrolig fint.

Mange lurer kanskje på hva slags type er du?

Vil si jeg er en tålmodig og omsorsfull person. Liker å se til alle og passe på at alle har det bra. Det tror jeg kan komme godt med i denne jobben. Det går også ann å skrive at jeg er musikalsk.

Har du lært eller blitt fortalt noe om barnehagen av din kompis Andreas?

Har hørt litt gjennom Andreas hele tiden mens han har jobbet her. At det har vært spesielt fint i denne barnehagen her. Mye morsome opplevelser hver eneste dag. Har fått mye tips fra venner og familie som også har jobbet i barnehage.

Hvorfor vil du jobbe i barnehage?

Det å skaffe seg jobberfaring. Mye ansvar som alle kunne hatt godt av å lære seg. Det tiltalte meg mest, samtidig som det er mye lek og morro. Så får man også vært mye ute

Vi er glade for å ha Bendik på plass og ønsker han lykke til!