Trivelig tur til Majorstua

Sammen med Kasper og Ellas pappa dro Blåmeis på en hyggelig tur til Deichmanske bibliotek på torsdag

Månedens tema "barnelitteratur" ble toppet med en spennede tur til Deichmanske bibliotek for de minste barna i Blåmeis. Turen med vogn og T-bane var som alltid gøy for de minste, og gjorde at opplevelsen var god - alt før vi var ved reisens mål.

Vel framme på biblioteket fikk barna lov til å finne fram de bøkene de ønsket å lese, og kunne enten titte på bildene alene eller spørre en voksen om å lese for seg. Ved siden av Martine, Sandra og Patrycja var også Morten (pappa til Kasper) og Stefan (pappa til Ella) med på turen - noe som ga oss stor voksentetthet og mange som kunne lese for barna.

Etter en god omgang med litterær input fant vi fram matpakker, og spiste og koste oss i den lille spisestua på bilbioteket.

Flere bilder er tilgjengelig for foreldrebrukere på intranettet