Foreldremøte

På tirsdag ble det avholdt foreldremøte

På tirdag ble høstens foreldremøte avholdt, med 17 fine foreldre på frammøtelista. De fikk levert både lett og tung informasjon om barnehagen i halvannen times tid. Derav var det snakk om hvordan vi bruker parkeringsplassen, hva vi gjør ved sykdom. månedsplaner, mm.

Mot slutten ble det gjort et valg til Sammarbeidsutvalget (SU). Fungerende leder Martine (mor til Petter) ble gjennvalgt, mens Øivind (far til Julia) ble stemt inn for første gang. Begge ble klappet inn av et overveldende flertall. Gratulerer til begge to.

Av ting til diskusjon ble det vedtatt å opprette en foreldrekasse på 500 kr per pers. Denne skal avdelingene disponere fritt ila barnehageåret. På den måten slipper vi å spørre om enkeltbeløp til gøyale turer a la Sansehuset, Reptilparken, julespill, bondegård el.

Det kom også fram et ønske fra foreldrenes side om at barnehagen anskaffer en gitar, som Andreas kan spille på i musikksamlinger eller mer løse settinger. Barnehagen er på saken.