Andreas gir seg i Heimvang

Vår populære assistent skal ut på en flere måneders lang reise til Asia.

Heimvangs populære musikker, mini-vaktmester og alt-mulig-mann Andreas Reite gir seg i Heimvang barnehage. Dessverre. Han har bestemt seg for å bruke våren på å reise rundt i Asia, før han begynner å studere til høsten. Han jobber hos oss ut januar måned. 20-åringen har vært en stor hit i barnegruppa og kommer til å bli savnet. Selv sier han dette om tiden i barnehagen.

"Synes det har vært en veldig lærerrik tid. Jeg har lært masse om det å arbeide med barn og ikke minst masse om meg selv. I Heimvang har det vært hyggelige ansatte, hyggelige foreldre, og ja, hyggelige barn"

"Jeg vil kanskje takke Sandra (Pachard) ekstra, som har vært som en slags mentor for meg"

Vi ønsker Andras lykke til på veien videre, og håper vi ser han igjen snart, da han gjerne vil være vikar når han kommer tilbake til Oslo.

GIR SEG: Andreas i aksjon mot Patrycja. Jevn duell i potetløp 17. mai